Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas
prvo nas pozovite telefonom na broj 051/263-445, potom pošaljete popunjen REKLAMACIONI
LIST na e-mail [email protected].
Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da
postoje
fizička oštečenja/nedostaci, da nedostaje neki dio prilikom montaže, da isporučena roba ne odgovara poručenoj po
modelu, specifikaciji, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete
telefonom.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili
elektronskim,
odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo vas o daljem postupanju.
Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti
zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi Sport Depot online shop. Na
osnovu
rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Sprave montirate sami uz uputstvo koje dobijete. Svaka montaža od strane servisera se dodatno plaća, u
zavisnosti od modela sprave i lokacije.
Izlazak na teren i utvrđivanje stanja sprave se naknadno plaća na licu mjesta serviseru koji je izašao na teren
ili kuriru. Naime, ako serviser ustanovi da niste pravilno montirali spravu ili da niste znali po uputstvu da je
montirate i time firma ima dodatne troškove slanja servisera na teren ili preuzimanja sprave od strane brze
pošte, troškove snosi kupac u skladu sa angažovanjem koje je neophodno i lokacijom kupca. Takođe, ako se ne
pridržavate uputstva i preporuka za korišćenje, npr.trake za trčanje ne treba koristiti u kontinuitetu duže od:
do 2 HP- 20 minuta; preko 2HP- 30 minuta; Nordiktrake i trake većih HP - 40 minuta u kontinuitetu, potom isto
toliko treba traku ugasiti kako bi se motor ohladio prije ponovnog korišćenja. Takođe, sve sprave prilikom
sklapanja, svaki šraf (vijak/zavrtanj) potrebno je podmazati sa masti za podmazivanje ( tovatna mast-ne dolazi
uz sprave).