Koristimo kolačiće. Ukoliko nastavite korišćenje web stranice, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Pročitajte politiku o kolačićima.

REKLAMACIJE

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas prvo nas pozovite telefonom na broj 051/263-445, potom pošaljete popunjen REKLAMACIONI LIST na e-mail [email protected].

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da postoje fizička oštečenja/nedostaci, da nedostaje neki dio prilikom montaže, da isporučena roba ne odgovara poručenoj po modelu, specifikaciji, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi Sport Depot online shop. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.

Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Sprave montirate sami uz uputstvo koje dobijete. Svaka montaža od strane servisera se dodatno plaća, u zavisnosti od modela sprave i lokacije.

Izlazak na teren i utvrđivanje stanja sprave se naknadno plaća na licu mjesta serviseru koji je izašao na teren ili kuriru. Naime, ako serviser ustanovi da niste pravilno montirali spravu ili da niste znali po uputstvu da je montirate i time firma ima dodatne troškove slanja servisera na teren ili preuzimanja sprave od strane brze pošte, troškove snosi kupac u skladu sa angažovanjem koje je neophodno i lokacijom kupca. Takođe, ako se ne pridržavate uputstva i preporuka za korišćenje, npr.trake za trčanje ne treba koristiti u kontinuitetu duže od: do 2 HP-  20 minuta; preko 2HP- 30 minuta; Nordiktrake i trake većih HP - 40 minuta u kontinuitetu, potom isto toliko treba traku ugasiti kako bi se motor ohladio prije ponovnog korišćenja. Takođe, sve sprave prilikom sklapanja, svaki šraf (vijak/zavrtanj) potrebno je podmazati sa masti za podmazivanje ( tovatna mast-ne dolazi uz sprave).